BESTSELLER
Arkitekt og full stack-udvikler i teamet Digital Media & Marketing. Migrerer fra en forældet DAM-løsning til en fuldt internt bygget DAM-platform.
Se detaljerHøjdepunkter fra karriere, sideprojekter og uddannelse gennem årene.
Arkitekt og full stack-udvikler i teamet Digital Media & Marketing. Migrerer fra en forældet DAM-løsning til en fuldt internt bygget DAM-platform.
Se detaljer
Full stack-udvikling som del af Stock Management-teamet, der automatiserer dele af Coolblues bestillingsproces ved hjælp af metoder som Agile, DDD, TDD og andre softwarehåndværks-principper.
Se detaljer
Brugte en række sprog og teknologier til at udvikle en automatiseret workflow til massegenerering af keywords, som hjalp med kontooprettelse af online annonceringskampagner til Google AdWords og Bing Ads.
Se detaljer
Arbejdede på både frontend og backend (full stack) af pro-HSE-applikationen og webinterface.
Se detaljer
Jeg fik til opgave at bygge et frontend, der kunne bruges i en demo til Jaguar/Land Rover. Ideen var en applikation, hvor ejere af high-end-biler kunne gense deres køreture. Det omfattede rutevisning på Google Maps, håndtering af bilerne og integration med en Unity3D-motor, der gengav turen.
Se detaljer
Ud af frustration over andre lignende sider (forældede, få nye features) startede jeg et projekt, der både skulle erstatte dem og tilføje de manglende funktioner.
Se detaljer
Et automatiseret system til RSVP/online-bestillinger. Applikationen overvågede Nikes Twitter-feed for sko-udgivelser, brugte OCR og billedbehandling til at udtrække koden og lagde derefter ordren for brugeren.
Se detaljer
Et af mine yndlingsspil er RuneScape. Der fandtes alternative klienter, men jeg syntes, det kunne være sjovt at bygge min egen.
Se detaljer
Et "sub4sub"-system bygget for en kunde. Ideen var, at du abonnerede på en YouTube-kanal, og så abonnerede de tilbage – en måde for brugere at hæve deres subscriber-tal på.
Se detaljer
Et af mine yndlingsspil er RuneScape. Der fandtes alternative klienter, men jeg ville bygge min egen for sjov.
Se detaljer
PrizeBoxy var en idé om at give folk “gratis” ting mod, at de udførte spørgeskemaer. Ved hjælp af en tredjepartstjeneste kunne brugerne tjene point på surveys og bruge dem på præmier.
Se detaljer
Jeg læste denne uddannelse på Teesside University, hvor jeg blev introduceret til spilengine-pipelines og en lang række kodningspraksisser.
Se detaljer
Til mit speciale/afgangsprojekt valgte jeg at gå uden om det, der blev undervist på studiet, og bygge et webprojekt. Projektet skulle tilbyde et leaderboard-/turneringssystem, som udviklere kunne bruge til at tilføje konkurrencedygtigt gameplay uden at skulle udvikle deres eget eSport-system.
Se detaljer
I Advanced Games Development skulle vi danne et team med designere, kunstnere, animatorer og programmører for at styrke samarbejdsevnerne. Resultatet blev et puzzle-baseret spil – læs mere og prøv det gerne!
Se detaljer
Et universitetsmodul krævede, at vi udviklede et spil i en game engine – i dette tilfælde XNA. Jeg besluttede at skabe et spil inspireret af Super Stardust HD, hvor spilleren bekæmper fjender på et 3D-objekt i et rumunivers.
Se detaljer
Projektet handlede primært om at forstå algoritmer som Bézier, B-splines, De Casteljau, Cox De Boor, pyramidealgoritmer og flere.
Se detaljer
Vi fik til opgave at læse/skrive en XML-baseret fil til indlæsning i et spil. Filen beskrev, hvordan banen skulle genereres som felter. Jeg valgte at bygge løsningen i WinForms og bruge OpenTK-biblioteket, så jeg kunne rendere editoren med OpenGL og dermed vise, hvordan spillet ville se ud.
Se detaljer
Brugte OpenGL i C++ til at sende vertex- og element-buffere samt variabler til shaders for at gengive og lyssætte en Sponza-scene. Jeg implementerede belysning, teksturer og anti-aliasing.
Se detaljer
Et af kernemodulerne på andet år var at udvikle en netværksapplikation i Java med både UDP og TCP, som kunne håndtere flere samtidige klienter.
Se detaljer
Et af mine universitetsmoduler gik ud på at udvikle en game engine og et spil i C++ fra en enkelt pointer til skærmbufferen. Jeg forsøgte at genskabe et af mine yndlingsspil, Geometry Wars.
Se detaljer
Vi brugte underviserens API til at bygge et Snake-lignende spil som introduktion til C++. Jeg valgte et Geometry Wars-tema.
Se detaljer
BTEC National Diploma Level 3, triple grade: Distinction, Distinction, Merit.
Se detaljer