Jeg byggede en statisk hjemmeside til et produktdemo/pitch til Jaguar Land Rover. Siden gjorde det muligt for brugeren at administrere deres bilpark, se optagelser for hver bil og – vigtigst af alt – starte en replay direkte i Unity3D-applet’en. Replays forbandt sig til en eksisterende spilengine og afspillede telemetridata fra den valgte bil/session.

Jeg satte også en Jenkins op, så Unity3D-projektet kunne bygges automatisk. Det betød hurtigere releases, fordi frontend’en straks kunne hente den nye applet, så snart der kom en opdatering.

Desværre arbejdede jeg kun en måned hos Eutechnyx, da der kom afskedigelser fire uger efter, jeg var startet. Da jeg var “sidst ind”, var jeg også “først ud”. Jeg vidste godt, at spilbranchen kunne være turbulent, men det kom bag på mig. Man kunne også mærke, at Eutechnyx reelt var to virksomheder – de drev også ZeroLight, som efter min fornemmelse fik mere fokus end selve spillene. Det forklarer måske, hvorfor produktet, jeg arbejdede på, ikke rigtig havde noget med et spil at gøre.